De små liven har fått lite extra sol på sig de senaste dagarna. De har blivit rikigt vår-vackert!Jag har hittat dom liggande i solen i buren uttsträckta och vilande (Inte svimmande! ;)). Ariel håller jag på att överväga ett klippa eller inte till sommaren...Det kan ju bli ganska varmt med all päls på. Hon blev ju ganska...intressant(?)...när jag klippte henne runt ögorna vid ögoninflemationerna.
Chester har börjat dominera mer i buren. Han ska dricka först, dricker Ariel först jagar han bort henne och dricker själv. Men men så är väll djurvärden?:)
Ska säga grattis i efterskott till marsvinen Melvin&Teodor som fyllde 1 år i måndags! Nu är det bara  drygt 2 månade till gubben Chesters födelsdag! :) När jag hämtade kaninerna oss Ingela (kaninvakten) fick vi hämta dom i kaninstallet.Jag såg både Chesters mamma och hans pappa och nyfödda kaninungar.Har faktiskt aldrig sett kaninungar (mindre än 8 veckor) i verkligheten, men nått år säkert:Dom är jättegulliga! De var små siameser... :)
MVH  - Astrid & Kaninerna
Elsa (klassen)
3/1/2012 12:14:38 am

Hej Astrid!!!
Marsvinen hälsar jättemycket tack!!!! Vad häftigt att du har sett kaninungar!! kan bara tänka mig hur söta de måste ha varit!!!
Vi ses i morron i skolan!! Hälsa kaninerna så mycket från mig och marsvinen!!
Kram Elsa

Reply



Leave a Reply.