Ja, eftersom det kryllar av rabbisar vid min sommarstuga fick jag nåra bilder av några också! Den (som jag döpte till "Bo", fråga inte varför...) kom fram till Chester och Ariel och nosade på dem. Tur att dem är vaccinerade nu bara! Ifall "Bo" hade bärt på pesten eller liknande. ;) I alla fall så fortsätter det inerligga grävandet! Jag tror vi har 20 håll eller så i vår grässmata, och det västa är att fröken Ariel har lärt Chester, så han har börjat nu med att "hjälpa till"...

Ariel har blivt nerklippt i går också, så hon inte blir så varm nu på sommaren eftersom det har varit 29 grader (ca) här hemma så känns det lite varmt för henne. :) Inte världssnyggt men någonting i alla fall! (har hänt något med sidan så jag inte ladda up dem bilderna jag vill, så ni får nöja er med en solnedgång, som inte vart så fin...;))



Leave a Reply.